Jag har tänkt berätta lite om min resa till polen ,

Måndagen den 15 april : Sitter just nu på färgan som ska ta oss till polen klockan är 14:07 och vi är framme halv 9. När vi kommer framme väntas natt tåg i X antal timmar… Men nu ska jag fortsätta ladda min mobil dels köra klart subway surf.

15:58 och jag nyss ätit en maffig bacon hamburgare med pommes riktigt gott. Jag hittade Justin Biebers två parfymer så klart sprejade jag på mig lite.

21:36 och jag försöker sova på natt tåget, det ända som jag kan säga det är väldigt trångt för 6 personer… ja ja får la säga godnatt.

Tisdagen den 16 april : Godmorgon,

06:57 : inte långt kvar nu.

08:53: Detta bröjar bli långtråkigt men vi lyckades få ner mitten sängrna så vi kan sitta ner. 

12:13 Framme i Krakow.

Torsdagen den 18 april: Nu är klockan 21:29 och jag ligger just nu på nattåget på väg hem till kalla Sverige,Seriöst jag skojjar inte när jag säger att det har varit 23/24 grader. Just de ja vi har besökt en salt gruva bortsätt från alla trappor + hissen upp så var rundturen väldigt spännade. 

min dagbook från polen 

 
 
 

 

Kommentera

Publiceras ej